tirsdag den 19. april 2011

Nye sko

I wish! Men var lige forbi bikebuster i Odense idag, bare sådan for at kigge og faldt over sådan et par her. De sad sgu lige i skabet, ja som fod i hose, og gjorde mig samtidig opmærksom på mine ikke sidder perfekt.
Skulle man...? Flere ting taler for.

1. Jeg har aldrig rigtigt følt mig hjemme i mine Northwave.
2. De sidder fandme godt!
3. Prisen er til at leve med...
4. Klampen kan ikke indstilles skævt. Et problem jeg har døjet med på mine Northwave hvor markeringerne var uens! Nøj hvor har jeg brugt meget tid på at spore mine klamper efterhånden. Endte faktisk med at få en skade pga af dem.
5. Jeg har smalle fødder, og skal med mine Northwave altid stramme dem godt ind.
6. Mine fodballer kan oftest gå fra side til side i de gamle.

Tror lige jeg sover på den.

2 kommentarer:

  1. De er satme fede, men overvej nu også lige Sidi når du har smalle fødder. Så bliver du også OREC approved :)

    Men ja, Northwave er jo også berømt og berygtede for at have god plads, specielt i den famøse toebox.

    SvarSlet
  2. God idé men har allerede været der og de sidder ikke godt på mig desværre, ærgeligt for de er jo nok noget af det fedeste inden for sko. Havde et par Genius 5.5 i 2008 og min hæl løftede sig så den gik ikke:(

    Er mavic ikke approved? Mener de skulle være det, ellers er Adidas jo approved og da deres skolinie jo i 08 blev til Mavic må de da være det?

    Så du kender også også til Toe-boxen, læste et sted at man skulle have fødder som pølser for at passe dem:)

    I øvrigt er det da paradoksalt at man forsøger at efterleve et regelsæt omhandlende det at have en Euro-stil, når regelsættet er forfattet af en gruppe amerikanere der aldrig har sat sine ben i EU:)

    I øvrigt fandt jeg frem til under min research at gevindet til klampen er blødt på disse mavic sko, sååå dem skal jeg ikke have. Det læner sig efterhånden lidt mod Shimano r315! (har man penge kan man få!)

    SvarSlet