fredag den 8. april 2011

DM tanker...

Tidligere idag sad jeg i mit cykel-filosofiske hjørne og gjorde mig nogle tanker angående årets DM. Det bliver på mange måder et DM der på papiret burde bringe mere spænding end de sidste par års SBS dominans har gjort.
Det er ikke nogen hemmelighed at SBS har haft det stærkeste hold med stjerner som blandt andet Breschel, Chris Anker, Alex Rasmussen, Nicki Sørensen, Fuglsang og Anders Lund. I år er det helt anderledes, jo der jo "de andre" såsom Aaen, Mørkøv, Vandborg på SBS holdet, men de kommer nu til at få en mere central rolle og i stedet ser vi en meget stærk opposition med følgende på disse Prohold:

SBS: Chris Anker, Nicki Sørensen, Mørkøv, Aaen, Mads Christensen, Vandborg og Klostergaard.
Rabobank: Matti Breschel
HTC: Alex Rasmussen, Lars Bak
Leopard: Fuglsang, Anders Lund, Martin Pedersen og Martin Mortensen

Som det ser ud så er det altså meget mere jævnt fordelt, og det er endda uden at nævne de continental hold der er. SPÆNDENDE! En anden fed ting er at der vil være tv-dækning under finalen hvilket jo også er helt nyt. Jeg ved ikke hvad det er her men jeg tror lidt på en Alex Rasmussen der jo som fynbo er på hjemmebane.

Nå det var bare lidt lommefilosofi herfra:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar