lørdag den 17. september 2011

Reason d´etre

Der er gået et par måneder imellem mine seneste posts.

Det bunder i flere ting, men først og fremmest at jeg ikke rigtig kunne retfærdiggøre det at blogge. Hvad var målet med det. hvorfor gjorde jeg det? Hvad var min reason d'etre?

Måske har det været en måde hvorpå jeg kunne ytre mig omkring min store interesse, når det er at jeg til daglig er omgivet af mennesker der ikke deler min passion for det.
Jo det kan da være fedt at sidde og se en tour etape et par stykker, det kan mange danskere være enige med mig om, men altså udover det. At glæde sig til sommerens store klassikere og følge det professionelle felt op til i de små løb, det er et helt andet plan. Det er nørdenivaeuet jeg snakker om her. Altså jeg har f.eks glædet mig vildt til VM i Rudersdal. De sidste 4-5 år...

Jeg var i sommers sammen en ven jeg har mødt igennem cyklingen. Vi deler interessen for det på samme plan, cykler sammen når muligheden byder sig og så blandt andet en tour etape sammen. At se det med en der deler din passion på den måde og som forstår de ting der sker i løbet er jo priceless.

Til daglig har jeg ikke den mulighed, der er cyklingen min egen ting. Nyhederne er noget jeg selv læser, og reflekterer over inde i hovedet. Denne blog har derfor været min måde at dele min lidenskab med ligesindede. Hvor mange der så læser den aner jeg ikke. Jeg har en "status knap" der siger 6800 hits siden Juni 2009. Det er jo ikke alverden, men stadig ok.

Jeg ved ikke om jeg fortsætter bloggen. De sidste dage har jeg gjort det. "Lukket luft ud" som det ses på de sidste indlæg. Men jeg er efterhånden blevet tændt på at lave en log på motiononline hvor kommunikationen foregår begge veje.

Hvad syntes du?

1 kommentar: