lørdag den 26. marts 2011

Historien om Kong-cellara og de små tinsoldater

Så blev E3 Harelbeke kørt og der fik man godt nok noget at se på. Fabian Cancellara fik 3 defekter og kørte op til feltet igen og igen, indtil han tog sagen i egen hånd og kørte gruppe efter gruppe ind. Da han kom til fronten stak han fra spids og selvom de ti stykker forsøgte at hænge på så var der ingen er magtede det. Ganske imponerende kørsel og hvor må Tommeke dog sidde og ryste i buksen nu!

Inden det var jeg ude og træne og det blev til knap 2timer og 45 minutter med 3 intervaller. Kan godt mærke der mangler en del km inden jeg begynder at rykke mig men dagens træning gik nu meget godt; lagde ud med et tre-minutters interval med et snit puls på 180, hvorefter jeg fik pulsen helt ned i ca tyve minutter. Næste interval var på fire minutter og med en snit puls på 183, herefter pulsen ned igen og en time efter (jaja skulle lige sunde mig hehe). Sidste interval skulle være længere, 10 min var mit mål. Det blev 11 min med en snit puls på 179. Grunden til at det blev et minut længere var at da de ti min var gået kunne jeg ane Langeskov byskiltet i horisonten så jeg fik lige presset det sidste ud af benene.
Ialt så min tid i sweet spottet sådan ud som vist henover. 25 minutter ialt. Så det går fremad! Nu skal der restituerers lidt og så står den på fisketur i morgen!

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar