onsdag den 2. februar 2011

Hometrainer zZzZzZz

Dagens session, og årets tredje på hometraineren så sådan ud:
puls avg: 146
Puls max:183
watt avg: 195
watt trp: 1319,7
watt max: 372
Det tog omkring en time før jeg kunne få pulsen lidt deroppe af, men derefter var det reelt en rigtigt god træning hvor jeg også fik trænet mit venstre ben isoleret. Jeg har samtidig flyttet min klampe lidt bagud samt ud mod ydersiden af foden og det føltes ret godt!

Meen jeg kan godt mærke at kondien halter lidt men hvad angår power i benene føles det umiddelbart meget positivt men som bekendt er der jo en verden til forskel fra at sidde på rullen og så til at køre på landevejen. Hvilket så bringer mig til næste punkt; gud hvor er det kedeligt at sidde på den. Jeg lider at et one hour syndrom som gør at jeg er sindssygt demotiveret den første time men når timen er passeret går det som regel lidt mere derudaf. Tror det er en runners high jeg får.

Anyway, jeg glæder mig til at komme udenfor! Vejret bliver godt i morgen, måske skulle man holde tidligt fri og nyde den friske luft?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar